Cuma, Temmuz 07, 2006

bulanık su...


konuşamıyorum,kelimeler düğümlendi boğazımda... cümle kuramıyorum.. sadece düşünüyorum.. geçmişle şimdi birbirine girdi düşünürken... ben geçmişi mi istiyorum şimdiyi mi..? yoksa şu an şu saniyeden sonra zaten hepsi "geçmiş" mi oluyor..?
kovaladı, kaçtım, geldim, gitti, bitti, sandım, yanıldım, ağladım, ağlıyorum, "güştüm" (bu kelimeyi bilen elini kaldırsın yok ya da sussun sonsuza kadar,sessizliğinde kaybolsun) yenildim, canımı kutuya koydum armağan ettim, gözüm uzaklara daldı alamadım, canım yandı, çok yandı canım, yastığa koydum başımı ya da koyduk, müzik mi dinledik birbirmizi mi(..?) ,bi yaprak kopardım ağaçtan bu onun dedim,türkü söyledim, bazen çarşmabayı sel aldı bazen hastane önündeki incir ağacı, karıştım, düğüm oldum, yumak oldum kendi içimde... anlatamadım... anlatamadım......................

4 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

konuşcaz inşallah

3:50 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

belki..
bi gün...

11:19 ÖS  
Blogger NoktasizvirguL dedi ki...

Sözlerin manasızlığında, kendimizin derinliğinde aydınlatacak bir ışık arıyoruz...

:(

3:43 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

:(

3:33 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa