Salı, Ekim 13, 2009

izleyin..



canım her sıkıldığında kendimi sinemaya atıp, filmlere boğasım geliyor. gerçeklerden, gerçek olmayan şeylere kaçıyorum :) birkaç saat zihnimi aldatıyorum. kalıcı çözümler için büyük adımlar gerekiyor çünkü. herneyse.

ilk film the ugly truth ... filme yalnızca gerard butler için gitmiş olsam da katherine heigl de iyi oynamış. yüksek beklentiyle gitmeyince hayal kırıklığına da uğramadım, koltuğuma kurulup düşüncelerimi gömüp eğlendim :)

ikinci film the time traveler's wife ... ben kitabını okumamıştım, okuyan çoğu insan beğenmemiş ama ben çok beğendim. etkilendim de.. gözlerim doldu. güzel film...


Posted by Picasa

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

oooo sonunda haber vermeden kaçabilmişin,
ama zaman yolcusunun karısını birlikte izlemek istiyordum ben:(

T.P

1:29 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa