Cuma, Mayıs 12, 2006

ben de gönüllü öğretmenim artıııık...

bugün güzel şeyler yaptm..eğitim için gönüllü çalışan(öğretmenlik,ücretsiz kütüphane bilgisayar internet,ders çalışacak yer,resim müzik eğitimi,ihtiyacı olan öğrencilere burs gibi hizmetler sunan) özel bir vakfa kaydoldum..orada gönüllü öğretmenlik yapıcm..pazar günü uçurtma şenliğimiz varmış..beş yüz çocuk otobüslerle götürülecek,kahvaltı öğle yemeği ve uçurtmaları hazır,onları bekliyor..ayrıca maket uçak,yamaç paraşütü,halk oyunu gösterileriyle beraber.. çok güzel ya.. çok mutlu oldum bunları duyunca.. ben de bi grubun başında olacağım.. en yüksekte bizim uçurtmalarımız olacak! :))

5 Yorum:

Blogger yigitcan calis dedi ki...

Çok güzel birşey yapmışsın.Tebrikler

11:25 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

teşekkür ederim..içim içime sığmıyor,umarım hava güzel olur da eğleniriz..

8:16 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

bu bugün duyduğum en güzel şey ..bizede örnek olsun ....
umarım verimli olur

11:09 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

umzrım verimli bir ögretmen olursun canım benim.beni beklemeden ögretmenlik yapcaksın demek ki..pis alcakkkk..geliyoruuuuummmmm

12:37 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

çok güzel geçti şenliğimiz..ayrı bi yazıyla uzun uzadıya anlatırım belki..ama süperdi.. :D iyi dilekleriniz için teşekkürler..

9:58 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa