Pazar, Temmuz 09, 2006

MİA'm geldiiiiiii.............. çoooooooooooook sevinçliyim,yaaaaa.... o kadar çok özlemişim ki.. kelimeler yetmiyor anlatmaya..
"mia = zilyon kilometre öteden hala aptal aptal gülümseten, hep bir omzumda taşıdığım, mütemadiyen çoook özledim gelsin artıııııık diye bağırındığım, 8-16 numaralı otobüsü her gördüğümde ağlama ihtiyacı hissettiren, mozaik pastayı mucidinden bile (ebet mucid dedim ne olmuş,en faydalı icadlardan biri o :P) daha iyi yapabilen, kimsecikler onu üzmesin diye bir çiçeğe dönüştürüp fanus içinde saklamak istediğim insan,dost......"
Posted by Picasa

8 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

ayyy ne çok sewinmişsindir yaaa bende dostumu çok özledim onunla yaptığımız herşey aklıma gelio bi acaip oluyorum canım sıkılıyooo.. bugünlerin değerini bil doyasıya yaşa dostunla hayatı..

1:09 ÖS  
Blogger ashkar dedi ki...

çok hoş bi tanım olmuş :) özellikle "kimsecikler onu üzmesin diye bir çiçeğe dönüştürüp fanus içinde saklamak istediğim insan" cümlesine bayıldım. iyi eğlenceler size.

4:37 ÖS  
Blogger ashkar dedi ki...

bu arada yeni görünüm çok hoş olmuş.

4:38 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

çok sağolun:)
dün on bir saat birlikteydik,mis gibin poğaçalar yaptım götürdüm MİA'ma,saatler birbirimize olan biteni anlatmakla geçti..evden dışarı bile çıkasımız gelmedi,doya doya konuşmaya o kadar hasret kalmışız..

8:03 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

dostunla guzel saatler guzel gunlerrr
sacları cok guzelmıs Ş=

8:49 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

eki eki eki hoşgelmiş:) (demiştim galiba,olsun buraya da yazayım)

2:11 ÖÖ  
Blogger Burcu Karadaş dedi ki...

değişilkik çokk güsel olmuş..:))

hayırlı mayırlı olsun:))

2:27 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

tişekkür ederim herkeşe..:)

3:37 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa