Çarşamba, Mayıs 16, 2007

HOŞGELDİN BEBEK..!


Hoş geldin güzel bebek, daha görmeden kanım ısındı sana, teyzene çekmezsen seninle iyi anlaşacağımıza eminim:)) , ha kucağıma aldığımda altını kirletirip üstümü batırmak da yok anlaşalım şimdiden, uslu hanım hanımcık bi kız ol, hımm.. pek de dozu aşma ama yok ya en iyisi bizim gibi çatlak ol azıcık, bolca gül ben gibi kahkahalarınla inlesin heryer millet böyle de gülünmez ki deyip dönüp dönüp baksın sen keyifli ol da sorun yok, evet ben kocaman gülümsemelerimi armağan edeyim peri kızına... Uzun ömürlü ol, sağlıklı ol, başarılı ol, merhametli ol, sevgi dolu ol, kendinle barışık ol, modern ve laik ol (bugünlerde bunlara çok ihtiyacımız var da söylemeden geçemedim yine), gururlu ol ama yerini bil senin için gerçekten önemli insanlarla arana gururu sokma bırak ikinci planda gelsin gurur o zaman bu sana sevimsizlik değil asalet verir, mutlu ol ama gerçekten yüreğinde hisset mutluluğu, hem sev hem de çok sevil insanın sevildiğini hissetmesi kadar güzel şey yok ki... o ol bu ol şu ol demektense en iyisi kendin ol demek daha güzel be bebek! öperim seni!

3 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

mıncırabilir miyim bi kere?

5:19 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

walla sen mıncırmışsındır istediğin kadar teyzesi de ben bu hastalık geçinceye kadar gelip o ayakları öpemeyecek gibiyim:(

7:14 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

Yiğenimin doğumunda ablamın yanında olamamıştım. Hüzünlendim şimdi. Zaten eşşek kadar oldu sıpa. O ayaklar artık baya bir büyük. Bu arada zamanın akışına şahit oluyorum şuan. Gerçekten hızlıymış benim için.

2:49 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa