Pazar, Kasım 02, 2008

içimden bi yerden geceyarısı süprizi :)

-istesek alasını buluruz beaaaa

ne kdr başına buyruk, hanım hanımcıkla zıt kutup görünsek de üçümüzün de içimizde öyle sığınaklarımız var ki.. o şımarıklığın, bize bişi olmazlığın, biz ne istersek onu yaparız karışanımız yok görüşenimiz yok durumunun arka taraflarında bi yerde sanırım. biz böle süpperizin yan komşusu belki. yara almıyoruz aklımızca.. kendimizi bişeye kaptırmıyoruz.. istesekden çok .ötümüz yese belki...

ya f.d. haklıysa çiçekler sevildikçe büyürse...
belki o yüzden büyümedik 17de kaldık biz..??

(belki üç kişilik bi yazı değildir bu, belki bi kişiliktir. emin olamadım sonradan)

3 Yorum:

Blogger numberten dedi ki...

mükemmel:)))

2:01 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

ve biz büyüdük ve kirlendi dünya..

ben hep saklanıyorum, farkedemeyenleri de kandırıyorum "çocugum ben" diye. içimizdeki çocuk ölmesin, eğlencemiz eksik olmasın. eğlenceli insan olabilmek çok zor elimizdekinin kıymetini bilmeliyiz :) biz dünyanın en gözel insanlarıyız :P hem de deliyiz:)

7:29 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

:D
:D
...

1:20 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa