Çarşamba, Aralık 10, 2008

olmayınca olmuyor

o kadar ilginç bir huyu var ki şaşıyor insan. aranız güzel sandığınız bir gün mesela. siz içerdeki odada otururken bir başkasının yanında sizi çekiştirdiğini duyarsınız. bugün sinirle söylenmiş sözler değil aslında yıllardır devam eden birşey. yanında çekiştirildiğim kişiler farklılık gösteriyor sadece bazen dayım bazen babam bazen arkadaşı... ama değişmeyen birşey var o da bunun süregelen bir şey olduğu. o kadar çok uğraştım ki aramızda gerçek bir bağ kurabilmek için ama anladım bu imkansız. artık yoruldum uğraşmıyorum. o kadar çok çabaladım ki kendimi sevdirmek için :) artık bu kadar! başaramıyorum! anladım ki biz sadece birbirinden hazzetmeyen iki arkadaş olabilirmişiz.

3 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

seni elma şekeri niyetine yerim ve oldurururum. iyi seneler dostum. seni seviyem :)

9:50 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba kuzum sakin kendini yalnız hissetme ben varım yanı başındayım boşunamı geldim yanınıza nefes alın diye nefes al artık kızım sakin ol yazdıklarını beğenmedim bu kadar karamsarlık da niye ben sana ne diyorum rahat ol hayat gerçek ten güzel baksana bahar geldi esas hayat bizim için şimdi başlıyor güzelim sakin ol seni çok seviyorum bir tanem benim dayın özer

1:53 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

dayı yaa yazdığını yeni gördüm ben, üzerinden bikaç ay geçtikten sonra.. çook sağol canım benim :)

2:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa