Çarşamba, Kasım 05, 2008

ev-len-mek bırrrrrrr....!

- bence evlilikte önemli bişeyi kaybediyor insan özgürlüğünü. beni en çok düşündüren de bu. bana karışan böyle yapma şöyle yapalım, yok yalnız gitme de beraber gidelim diyen biri düşünemiyorum.

- ya hayır. hiçbir kuralı istemiyorum de-mi-yo-ru-mmmm
ben kendi doğrularımla yaşıyorum şimdi, istediğim insanlarla görüşüyorum, istediğim satte istediğim yere gidiyorum veya gitmiyorum.
ama müstakbel kocam diycek ki
"pardon bayan bu saatte nereye "
"X ile Y ile bu kadar görüşmen gerekli mi "
"kızlarla gezmek yerine annemlere gidelim pazar günü "
vb. vb. vb. bunlar öylesine örnekler..

-belki kendi kafamda biri çıkcak karşıma ve benim uzaylı olduğumu kabullenip hiçbişeyimi sorgulamıycak belki. ya da o da benim gibi olcak birbirimize nefes alma özgürlüğü tanıycaz. bilmiyorum ama çok zor bee.. bi ömür yani demi.


-----------------------

(yıllar sonra)

bir sabah programında görülen matilda: 45 yaşındayım, biyoloji öğretmeniyim, evim var arabam var, hayatım boyunca aynı gezegenden geldiğim aynı dili konuştuğum o diğer insanı aradım ama bulamadım. ama artık yoruldum. bahtıma ne çıkarsa kabulüm :D

1 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

anı yakalamak lazım :)

7:30 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa