Pazar, Mart 01, 2009

wish...


......: ne istiyon söle :D

mtlda...: okul şıp die bitsin ben de pıt die istediğim işe gireyim istiyorum, esrarengiz biri tarafından banka borcum ödensin bana limitsiz ve heray borcu tıkır tıkır ödenen bir kart gönderilsin istiyorum, en paspal halimle güzel görüneyim istiyorum, adını sanını unuttuğum hatta hiç duymadığım merhum bi akrabadan 250metrekare ev miras kalsın istiyorum...

mtlda...: aslında bu söylediklerim milyarda bir ihtimalle de olsa gerçekleşebilir belki bigün asla gerçekleşmeyecek olanlardan bahsetmek istemiyorum. stop.

mtlda...: ya unuttuuuum

mtlda...: bi de beyaz atlı prens meselesi var

mtlda...: ya tüm bunlardan sonra -kesinlikle daha önce değil :D- gelsin bulsun beni ülkesinin prensesi olayım istiyorum.

mtlda...: ahahahahahhahahha

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa