Çarşamba, Mayıs 06, 2009

buara bişeyler yazmaya çekiniyorum. sanki kelimeler içimden çıkıp beni aşacak ve aslında kendime bile söylemeyeceğim şeyleri paylaşacaklar gibi. belki de bazı şeylerle yüzleşmeye korkuyorum. bilmiyorum aslında. kendimi ifade etmekten yoksunum. beğendiğim şarkıları koyarak buralarda olduğumu hatırlatıyorum ya da kendimle yüzleşmeyi, upuzun bir yazı yazmayı erteliyorum :)
ben hayatımdaki küçük eksikleri görmüşüm onları yerlerine koymaya çalışmışım hep. aslında dikkatle baktığımda benim hayatımda çok daha büyük eksiklikler olduğunu gördüm. ama onları yerine koyabilmem çok zor hatta bazıları artık imkansız.
işte bu gibi şeylerle yüzleşmek zor olunca yazı yazmaktan kaçıyorum, aslında bazen düşünmekten bile kaçıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa