Pazartesi, Mayıs 11, 2009

uykusuz her gece...


düşünceler düşünceleri kovalıyor, uyutmuyor beni. nasıl da uykum geldi deyip, başımı yastığa koyduğum anda uyku hoop gidiyor.. zaten uyuyakalsam da beş altı saat ancak uyuyorum sanırım. tv izlerken uyuyakalmışım, kabuslarla uyandım, çok uyudum sandım sonra o kadar rüya görünce, meğer on dakika uyumuşum. şaka gibi. uyku benim için hep problem ya, napıcam bilmiyorum.

uyku diye bişey hiç olmasaydı keşke.. dinlenmek için daha farklı bişi olsaydı. kendimizi yarım saat şarja takıp gücümüzü fulleseydik :)

1 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

Neden mi arıyorsun uykusuz gecelerine?
genetik köklerinde,
filogenetik etkilenmelerinde
fizyolojik hücre kolonilerinde,
anatomik sisteminde,
hücrelerarası stoplazmanda,
100 trilyon hücre içi stoplazmanda,
yani biyolojinde,
yada vucut kimyanda,
Özetle 100 trilyon hücrelerinde,
birçok sorunun yoksa: İllaki bir sorunun var demektir...
ya geçmişe takıntılarında...
Belki yaşadığın her anın kesintisiz akıp giden mutsuzluk zincirinin eline,koluna,zihninin bir yarısı duygularına dolanmasında, yada yarınlarında hep akacağına inandığın umutsuzluk nehrinde boğulacağına olan kasvetli inancında.
Gök üskürenin en tepesine çak nalbant çivisin, bağla çelikten 2000 kat kuvvetli karbon nano tüp ipliğini.. yeryüzüne sarkmış ucuna
tutun bırak kendini sonsuzluğun salınımına...Daha 13.7 milyar ışık yılı uzaklığa ulaşmadan uyumuş olacaksın.
Hayaller- utopyalar hırsa dönüşmüyorsa,
hırs ayağa kaldırmıyorsa,yürüyüş hayale yönelmiyorsa: hayal yada utopya umuda dönüşmüyorsa,
umut yeşerip gürleşmiyorsa:
uyuyamaz,sabah uyumamışlığın ağırlığı altında ayağa kalkmakta zorlanırsın.Kalktığında yürüyemez,koşamaz,ulaşamazsın,ulaşmak istediğin şey olmadığında,hiç bir şey başaramazsın....
İllaki umut olacak,
İllaki utopyalar olacak,
illaki ulaşma hırsı doğacak içinin ta derinliklerinde.Seni alıp götürmeye zorlayacak; zorlandıkça yorulacak, yoruldukça uyumak isteyeceksin.. Ama bir şeyi asla sorgulamayacaksın: "hayatın anlam ve amacını" çünkü arasan bulamayacaksın, bulamayınca umut çöker-hırs biter-eylemsizlik biner boynuna-bedenine. Haydi çocuğum ayağa kalk yürü koyduğun hedeflere doğru, bu seni yoracak, yorgun ama umutlu bedenin üstündeki huzurlu ruh uyumakta zorlanmayacak...

12:19 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa