Pazartesi, Kasım 23, 2009

bu şehre ben yağıyorum hergün


hayatın bana getirdiği şeyleri sevmiyorum bu ara. içimdeki huzursuzluk herşeyle aramda bir paravan gibi. sisli bulutların ardından görüyorum herşeyi. yavaş yaşıyorum. geç kalıyorum. elimdeki taşları çevremdekilerin üstüne atmak istiyorum. benden uzak durun. gündüzleri verdiğim sözleri geceleri unutuyorum. aslında herşeyi unutmak bir kaçış gibi. şu an en çok istediğim şey kaçmak. ama odamdan çıkmadan kaçmak ....(?) kendimi çözümleyemiyorum. en son mutlu olduğum günü anımsamaya çalışıyorum, sistemi o güne döndürmek için, sistem hasar almış, virüs girmiş veri tabanıma, sanki öyle bir gün yok gibi. keşke yedekleseymişim kendimi.
biri başıma sert bi cisimle vursun. belki hafızam hepten silinir iyisiyle kötüsüyle, yeniden başlarım yazmaya en başından. yoksa sistemi kapatmam gerekecek gibi görünüyor.

2 Yorum:

Blogger şafak dedi ki...

: )
hoşbuldum
ve gezerken madem yeniden rastladım
yazmaliyım dedim hoşgeldin denmiş sonuçta : )
neyse işte güzel yüzlü hatunun resminden indim aşağıya içimden bi ah çekerek : )
sonra bricitı geçtim : )
niv munn a iki kelam edecektim
üstelik izlemedim de o filmi rekorlarını bensiz kırsınlar : )
neyse ama hani sağdan soldan duyduklarımla
ahkam kesebilirdim yine de
"tutku,,güçlü çok güçlü tutkuyu keşfetti ahali bu filmde" tarzi bilmiş bilmiş atip tutacaktım : )
/bildiğin türk insanı işte : ) /
ama sayfa az aşağıya kayınca bu yaziyıda okudum
ve buna saçmalamak amann yani buna yazmak istedim : )
/adım adım bir yorumun kronolojisi : )/
şimdi arkana yaslanıyosun
ve bünyeyi yeniden güvenli kipte başlatıyosun : )
sonra o virüs
yada anı
yada olgu
o her neyse
seni sevimsizliğin içine çeken
onu siliyosun
nasıl ?
bunu bilmiyorum : ) sadece dene becerebilirsen bu müthiş bi keşif olur : ) inan
silmek olmuyosa o şey yada şeyler bütününe güzel ve kocaman bi beddua okumakta
az bi ferahlık sağlayabilir : )
sonarada güvenli kipten çıkıp normal modda
aç bünyeyi
ve bi aynada kendine bakarken bi gün
dilerim farket
sende bizler gibi fanisin : )
insanız işte
hepimiz bi dolu hata yada yanılgı yapabiliyo yada yaşayabiliyoken
senin niye bunlara hakkın olmasın ki ?
kendine bu hakkı vermelisin
bu bi adımdır : )
sonra,,sonra
akıp giden zaman içinde
ki zaman hep akar
baya bi sıkıntılı günler yada anlardan sonra
ki mutlaka insan kendi de dahil bi dolu şeyden bezer
ama işte bir gün
mutlaka daha umursamaz
yada daha hafif ve içini acıtmayan nefesler çekiyoken bulacaksın kendini
inan bana : ) / bin beş yüz yaşindayım var bi bidliğim heralde : )/
çünkü herşey geçer
iyi günlerde
tıpkı kötüleri gibi
er yada geç biter
ve geçer
bünyeyi açık tut sadece
nasıl ? bilemem
ama bi şekilde
açık tut
formatı yok hayatın : )
ben bazen tüm gıcık ve kötü şeyleri bu hayatimda yaşiyorum ve
bi sonaki hayat hakkım varsa ve geldiğinde
miss gibi yaşa yaşa doyulamiycak
şukela bi hayatim olucak diyorum : )
sen de benzer şeyler bul mesela
ne var : )
insanın zaman zaman kendini kandırmaya da ihtiyacı var : )
dedimm : )
ve bu uzunn ve bişeye benzemeyen yorumu buradakesip
gülümseyerek : )kaçar bu ben
güzel bi gecedesindir, umarım ...

7:08 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

Yeniden merhaba :)
yorumun, yorumu yazmadan önceki düşünsel süreci, sadece düşünmek yerine direk paylaşman beni baya gülümsetti.. Ben zaman zaman polyannacılık oynuyorm sen de öle yap diyosn,haklisin ama olmuyor iste bazen.. Ama geçen gün gittigim psikiyatrdan daha iyi oldugunu söyleyebilirim :) yani teşekkür ederm..

3:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa