Perşembe, Haziran 01, 2006

kızıl oldum..kuaföre aslında başka bi amaçla gitmiştim ama olsun,bi anda saçlarım boyanmış aynaya bakarken gördüm kendimi.ben bu kararı ne zaman verdim bilmiyorum:) ama olsun fena olmadı sanırım..sarılar kahveler denendikten sonra kızılın tadına bakmiim mi yani.. kendimi yenileme evresindeyim sanki bu ara,yazın aldatıcı sarhoşluğuyla yaralarımı sarmaya çalışıyorum..sanırım biraz biraz iyileşiyorum artık..eskisi gibi yüzümde kocamaaaan bi gülümsemeyle dolaşmak istiyorum..son bi kaç ayı,beni ben yapan anıların arasına kaldırmak,raflarda tozlanmaya bırakmak,üstünden uzuun bi süre geçtikten sonra gülümseyerek hatırlamak istiyorum..
ebeeet bu yaz yeni şeyler yapmak lazım.. ehliyet kursuna başlıyorum,snra arabimlen vın vın gezicem:P snra maket uçak kursuna gitmek istiyorum.. vakit bulup ebru yapmak,ara verdiğim takı toka işine de geri dönmek istiyorum.. eee uzun yaz günleri evde otur otur geçmez demi..doldurmak lazım onları..ha tabi bi ara tatil de lazım..ayarlıcaz hepsini..

2 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

güseldir deişiklik yapmak bende deiştirmiştim 1 ay önce kendimi eleştirilere hazır ol iyi veya kötü..
ooh ne güsel dolu dolu bi tatil seni beklio desene yaa bu ehliyet olayını bende gerçekleştircem senin gibi.. ama korkuyorum biras yenmem gerek korkumu..

8:22 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

hoşgelmişiiiiiiin bloguma! ya bende de var o korku..hatta arklardan sen hayatta kullanamazsın araba fln dien de var ama olsun korkularımı yenmek için üstüne gitmem lazım demi.. değişiklik konusunda kötü eleştiri almadım:)

7:36 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa