Salı, Temmuz 11, 2006

GÜLÜMSEYİN ÇEKİYORUUUUUUUMMMMMM.. :D

GÜNAYDIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNN....................

Nasılsınız bakalım..?

bugün herkes çoook iyi olsun,çook mutlu olsun istiyorum..

eninde sonunda gidilcek olan yere [anladınız siz;)] gitmeden önce herkes istediği herşeyi yapsın..

yapabileceğim herşeyi yapmak istiyorum ben de..tiyatroda oyniyim,dışarda sabahlayayım,eğlencenin dibine vurayım,arkadaşlarımla saatlerce sohbet edeyim,gezeyim görmediğim yer kalmasın,saçlarımı renk renk boyatayım denenmemiş renk kalmasın,gönlümce seni seviyorum diyeyim birine,dönme dolaba bineyim elektrikler kesilsin en üstte kalıvereyim,tek bir lobut deviremesem de bovling oynayayım,bağıra çağıra şarkı söliiim,uçurtma uçurayım,herkes bana bakıomu diye düşünmeden çarpışan arabama binip etraftaki herkese çarpayım..

bugün en az bi kişiye seni seviyorum diceksiniz [emri vaki gibi oldu,hayır asla..tamamen masum küçük bi rica:)] ANLAŞTIK MIIIIII..?

HADİ BAKALIM KOCAMAN Bİ GÜLÜMSEME İSTİYORUM HEPİNİZDEN....


3 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

bi alt dudak versene bebek :)

öpenzi

12:21 ÖÖ  
Blogger hayal dedi ki...

iste kocaman bir gulumseme:
:))

6:48 ÖÖ  
Blogger Ozias dedi ki...

Oldukça pozitif bir mesaj olmuş :))
Ama bunların hepsini yapmamız şart mı :P, kaçını yapsak yeterli olur ki :))

9:28 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa