Perşembe, Ocak 04, 2007

ŞANS



çok şanslıyım, beni anlayan ya da en azından anlamaya çalışan dostlarım var etrafımda. bazen o kadar karmaşık oluyor ki düşüncelerim, kendimi ben bile anlayamaz tanımlayamazken onlar beni anlamaya, gerekiyorsa aklımdaki karışıklığı çözüp bana çözüm sunmaya gerekmiyorsa beni o halde kabullenip saatlerce dinlemeye hazır, aramızdaki bağın hangi kozmik güçlerce böylesine sağlam yapıldığını çözemediğim, kaderin hangi karmaşık trikotajsal faaliyeti eseri bir araya geldiğimizi kavrayamadığım insan grubu... sizi seviyorum. ben hayatın karşıma çıkardığı türlü olaylarla boğuşurken hep yanımda olun, düşüncelerinizle iç dünyama ışık tutun istiyorum.

Posted by Picasa

2 Yorum:

Blogger deniz dedi ki...

ben de alınabilir miyim?
:) :öpensmilie:

1:56 ÖÖ  
Blogger Can dedi ki...

aman tanrım sevgi pıtırcıkları sizi! :)

3:16 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa