Salı, Nisan 03, 2007

zaman ilaç nasılsa (yalandan kim ölmüş)

ağzımda geveliyorum uzun zamandır kelimeleri.. niye bilen var mı? düşünmek istemiyorum hep zihnimin gerisine atıyorum karamsar düşünceleri, olumsuz olaylar hiç yaşanmamış gibi yapıyorum. kimseyle oturup dertleşmek istemiyorum hatta derin mevzulara girmek bile istemiyorum konu ben olunca, ben herşeyin üstünü örtmeye çalışıyorum suyu bulandırmanın alemi var mı, geyik yapalım bol bol güncel olaylardan filan bahsedelim ben komiklik yapayım herkes gülsün vay ne komik kız dert yok tasa yok desin millet ne derdin var diyceğine. kitap da okumuyrm bu ara, kitap okumak düşünmek bişiler üstüne kafa yormak demek gerek yok düşünmeden yaşıyorum bi süredir bi süre daha da böyle gidecek sanırım. bi çok şeyi otomatiğe bağladım zamanı gelince ne yapılcaksa yapıyorum. sabah kalkıp yüzümü yıkıyrm mesela unutmadan.. arada unuttuğum oluyor tabi iki gün makyajımı silmeden geziyrm mesela snra farkediyorum ama bakıyorum kendi silinmiş.. anlayamadığım şeyleri anlamak için uğraşmıyorum eskisi gibi kafa yormuyorum artık sanırım yeterince yoruldu kafam sıfırlanması lazım yeniden yormak için işte o nasıl olur onu bilmiyorum biri format atsa gereksiz dosyaları silse ne iyi olur aslında. yapayım yapayım yapayım deyip ertelediğim şeyleri hala yapmadım ama artık yapayım da demiyorum. bi yerde dur demem lazım biliyorum. daha gücüm yok ama.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa