Cumartesi, Kasım 28, 2009

güzel film ya :)

ben seviyorum bu filmi ya...

mark: Bu arada Levinsham'daki... ...röportajını çok beğendim.
bridget: Teşekkür ederim.
mark: Sadece...
bridget: Ee, evet.
mark: Pekala Daniel Cleaver'la yürümedi demek.
bridget: Hayır, yürümedi.
mark: Bunu duyduğuma sevindim.
bridget: Sen ve Cosmo bu işte birlikte misiniz? Herzaman kendimi tam bir salak gibi ... hissetmem için elinden geleni yapıyorsun. Ama kendini yorman gerekmez. Ben zaten çoğunlukla kendimi aptal hissediyorum ...itfaye borusu olsun ya da olmasın. Bu benim taksim. İyi geceler.
mark: Dinle, e... Özür dilerim, eğer...
bridget: Ne?
mark: Hiçbir zaman senin aptal olduğunu düşünmedim. Evet, bazı gülünç yönlerin var. Örneğin annen oldukça ilginç biri. Ve sen de... ...berbat bir konuşmacısın. Ayrıca ağzına geleni... ...düşünüp tartmadan... ...pat diye söylüyorsun. Ben de affedilmeyecek hatalar yaptım. Yılbaşında çok kaba davrandım. O gün giydiğim geyikli kazağı annem vermişti. Kısacası, şey... ...söylemeye çalıştığım şey... ...yani... ...tersi gibi görünüyorsa da... ...senden çok hoşlanıyorum.
bridget: Tabii, sigara ve içki düşkünlüğüm... adi bir annem ve konuşma özrüm hariç.
mark: Hayır. Seni olduğun gibi seviyorum.


0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa