Perşembe, Haziran 01, 2006

 Posted by Picasa

6 Yorum:

Blogger Unknown dedi ki...

sen ne şeker bi şeysin ya:)

2:27 ÖS  
Blogger Tugc dedi ki...

:)
ben bugun senin bloguna bakmistim, ama comment yazmamistim, sonra sen benimkine gelmissin:) kalp kalbe karsiymis yani..kizil saclar da sik durmus hani;)

9:53 ÖS  
Blogger Burcuk dedi ki...

super olmus saclar yaa:)))(hos eski halini bilmiyorum ama)
siteyi acar acmaz vayyyyyy diyor insan:) nazar boncugu lazim bir koseye:)

12:39 ÖÖ  
Blogger Burcu Karadaş dedi ki...

bu renk sana daha çok yakışmış..yazın yenileyici etkisine kapıldığına ve kendini iyi hissetiğine sevindim:))

10:40 ÖS  
Blogger Tugc dedi ki...

ama yeni post yok mu?

12:34 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

çooook sağolun walla kızlar..acayip moral depolattınız:)
buarada tuğcecim,burcukcuk hoşgeldiniiiiz..yeni bi isimle gelen burciyni ile meltem artık zaten burdan oldular demi..
postlara devam tabiki,güsel güsel yazılar ve şiirler gelicek:)

7:12 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa