Perşembe, Haziran 22, 2006


hastaydım hem de ççoooookkk...doğumgünü kutlamalarının akabinde beni yatağa düşüren,bademciklerimi şişiren,ateşimi fırlatan faranjitle başım dertteydi..yediğim yedi iğneden sonra birazcık kendime geldim..daha yemem gereken sekiz iğne var,doktorumun söylediğine göre..ekstra şuruplar fln cabası..birazcık daha iyi olayım size çüper fotolarla number10 ve smilem(denizim)in hazırladığı harika doğumgünümü de anlatıcam..herşey tarifsiz güzeldi..ta kiiiiii...neyse devamı sonra.. ;)

6 Yorum:

Blogger Unknown dedi ki...

ay canım benim çok geçmiş olsun.Umarım şimdi daha iyisindir.Ama şu güzel doğumgününü bir an önce anlatmazsan çatlıycam walla:)

1:54 ÖS  
Blogger yigitcan calis dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Bende diyorum nereye kayboldu bu kız.Seni çok iyi anlıyorum çünkü dünden itibaren bende çok kötüyüm.Ateşim çıktı,ayaklarım ağrıyor,baş ağrısı zaten var,boğazım şişti zor yemek yiyorum,hastalıktan ağzım uçukladı.Bir hastalık ne kadar çok şeye sebep oluyormuş.Yazınca daha iyi anladım:)Bunların oluşmasında stresin payı büyükmüş.Moralini yüksek tutmaya çalış.Umarım çabuk iyileşirsin.Bu arada ortalık yatışmışken bende doğum gününü kutlayım.

2:03 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

sağolun canlarım..meltemcim birazcık iyileşeyim ballandıra ballandıra fotoğraflarla anlatıcam doğumgünümü..bademciklerin şişmesi acayip bişey walla yiğit ya,çorbadan başka birşey geçmiyor,üç gecedir uyku uyayamıyorum,resmen dışardan bakınca şişlikleri görünüyor,o derece artık..umarım ikimiz de bian önce iyileşiriz..

4:36 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

hmm ben koydum bazılarını bnm bloga :) pek bi güseldi demişsin anladım da 'ta ki..' kısmını anlmadım .heuheueheu neymiş o öle?

12:07 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

"ta ki..." kısmını senden benden iyi bilen mi var şekercim.. içmişim başım dönüyor dönüyor diye bağıramaya başlamadı mı hatun..?

9:36 ÖÖ  
Blogger deniz dedi ki...

hehehe bilmem ki. kendisine sormak lazım? aklıma geldikçe gülüyorum yahu :)

7:08 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa