Salı, Haziran 13, 2006

işte öyle,karmakarışık bir an..

Yaptığım hiçbir şey için pişman değilim.
Tamam,bazen insanlara çok değer verdim -karşılıklı sandım bunu belki de,görmek istediğim kadar vermeliyim diye düşündüm- haketmedikleri halde..ya da evet,en doğru an bu an dedim bazen,önsezilerime güvenerek ve o anların en doğru anlar olmadığını anlamam uzun sürmedi. Bazen de en doğru sandığım şey anlar değil,insanlardı..yani..en doğru insan.
Ama şimdi düşünüyorum da;ben yaptığım şeyler,aldığım kararlar,en doğrularım[:)] ya da en yanlışlarımla ben oldum. Kimseye hissetmeden seni seviyorum demedim.Kimseye kırılmasın diye iyi davranmadım. İyi davranmak istediğim için iyi davrandım ya da negatif elektrik aldığım zamanlarda da olabildiğince gıcık davrandım..
Arayıp bulamadığım şey,gözlerdeki bi sıcak bakış,yani sevgi(bunları yazarken number10 geliyor aklıma,ortak paydalarımız hep aynıydı).Sınırsız,koşulsuz,hükümsüz,ön yargısız,zamansız,mekansız,herkes gibi olmayan,çocuk gibi,deli gibi,bazen yağmur,bazen gökkuşağı gibi,ısıtan kavuran ya da buz kesen,ama alabildiğine çok..hem kendi içinde yalnız hem kalabalık..bir an çok uzak,bir an yanıbaşımda..

5 Yorum:

Blogger yigitcan calis dedi ki...

Öncelikle yeni düzenlemen çok iyi olmuş.Yazıya gelirsek,bu ne süper bi yazı ya.Okurken sanki kendimden birşeyler buldum.Sanki ben yazmışım gibi etkileyici oldu.Çok ciddiyim.Kendini biraz frenlemseydin keşke.3-4 sayfa daha devam edebilirdi o yazı.Seni herkes gibi olmayıp,kendin gibi davranabilmeyi başardığın için tebrik ederim.

9:09 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

yiğitcan > çoooook teşekkür..ortak paydaları görünce bi yazıda kendini buluveriyor insan,kayboluyor sözcüklerin arasında..bazen senin bazen benim bazen hiç tanımadığımız birinin yazdığı bir yazı oluyor bu,aslolan yaşanmışlık sanırım.
ebet sürekli değiştirmek istiyorum bişeyleri,yeni düzenleme o yüzden:)

9:46 ÖÖ  
Blogger yigitcan calis dedi ki...

Ortak payda aşk olsa gerek.Herkesin ortak paydası aynı yani.Değiştir tabi herşeyi.Ama dostların ve içindeki sevme duygusu hariç tabi:)

10:24 ÖÖ  
Blogger ashkar dedi ki...

etkileyici ve güzel bi yazı.
"Yaptığım hiçbir şey için pişman değilim" demişsin hayatta kaç kişi bu cümleyi kurabilir acaba?
gerçektende öyleyse tebrik ediyorum seni.

3:45 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

teşekkür ederim ashkar.. bir sana en son yaptığım yoruma bir de bu yazıya baktm şimdi..karmakarışığım bu aralar ona bağlıyorum iki yazı arasındaki dengesizliği.. "herşey daha iyi olabilirdi" gibi küçük pişmanlıklarım oluyor bazen ama bunu kesinlikle böyle yapmamalıydm demiyorum bi neden de bu olabilir..
şimdi bu yazıdan kim ne anlıcak gerçekten merak ediyorum.. insanın kafası karışık olmaya görsün,gündüz vakti sarhoş gibi yazabiliyor..

12:53 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa