Salı, Haziran 06, 2006

 Posted by Picasa

5 Yorum:

Blogger Unknown dedi ki...

of! OF!

1:49 ÖS  
Blogger ashkar dedi ki...

"Ekmeğin buğusu kadar sıcacıktı yüreği" tuttum bu cümleyi belki ilerde kullanırım, izin varsa tabi :)

2:37 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

meltem > yüreğinin derinliklerinden bi of gelmiş yafs,bende de bol miktarda var onlardan..

ashkar > kalemin ucunda çıkıp giden sözler için haraç kesmeyeceğime göre izin var tabi.. [aslında yaz okulu için para lazım,haraç da iyi fikir,ben bunu bi düşüniyim:)]

3:12 ÖS  
Blogger ashkar dedi ki...

haraç demeyelimde biz ona burs mahiyetinde, yardım adı altında bişeyler verebilirim ,ama önce işe girmem gerekiyor :)

3:30 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

para için de biraz zaman var daha zaten,tamam ben beklerim (ee bu kdr ısrar üzerine kabul ettim tabi ki bursu) sen bi iş bul gir hemen..hihihi:)

9:40 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa