Salı, Temmuz 18, 2006


bizim kızlara hamsi tava yaptım bugüüüüünnnn...bi dee yanına soslu patlıcan yapmıştım bölee soğuk soğuk yiyelim die.. beraber bulgur pilavı yaptık bi de salata..ooooooooohhh.....(ama yanında diet kola içtik o ayrı,eee tabi formumuzu korumamız lazım hihiihihihihhiihhi...) sonrasını anlatmama gerek var mı..? heyoooooooo diye saldıran hatta hamsileri hop hop atarken transa geçen(..?) 4 tipitip hayal edin..ebet.. işte onlar biziiiiiiiiiiiiizzzzz........ Ardından mia'mla smile'min aldığı viennetta ile kendimizi daha bi ödüllendirdik.. :D daha başka bişi diyemicem..hohhoyyyttt...


Posted by Picasa

7 Yorum:

Blogger ashkar dedi ki...

deseydin bide :) böyle yazma valla canımız çekiyooo...

10:16 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

tadı damagımda kaldı :D
oohh sefam olsun..

11:24 ÖÖ  
Blogger Burcu Karadaş dedi ki...

ooff bayılırım balığa ya..hele hamsiye..şimdi nerden bulucam ben ya:))

11:39 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

sipariş alınır hanım abla.. hemen pişirir bizim çıraklan yollarım ben size.. :p

4:57 ÖS  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

ben bitek hamsi severim , yari karadenizliyim ondan sanirim :)ayy vienetta ya da bayilirimm..afiyet olsun :)

12:19 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

ooohooo benim siparişler 2 oldu desene..tamam apla bi hamsi tava da sana yolluyorum hemen..

şaka bi yana,bölgeyle alakalımıdır bilmem,ben tamamen egeliyim ve tam bi "balık-sever"imdir.. hamsi,alabalık,çinekop..liste uzaaaar gider..

ha vienetta konusuna gelince bölge ülke fark etmez sanırım..çok güzel bişi yaffs o..

7:37 ÖÖ  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

cirak bizim evi bulamadi galiba :)...bende yari egeli ,balikesirliyim :) ben aslinda pek balik sevmem..isimlerinide bilmem .hamsi , köpek baligi ve yunus...tanidigim üc balik :) yok saka bi yana balik yemek güzel bisey..saglikliymis..ama iste benim saglikli seylere karsi alerjim var...size afiyet olsun...ama vienetta ya asla hayir demem....en sagliklisi o hihihi :)

1:06 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa