Pazar, Ağustos 27, 2006

biri var...


ehliyet sınavımın birinci kısmı bugündü..ilk yardım,motor ve trafik..ilk yardım ve trafik iyi gibi de..motor birazcık korkutuyor..umarım geçerim..akşamüstü güzel bi film izledim...BABAMIN KABUSU...sonu pek olmasını istediğim gibi olmadı ama olsun..sonra babam odaya -ya ben çok sıkıldım hadi gel yeni yapılan parka gidelim diye girince..mati onu kıramaz tabi..çiğdemlerimiz de aldık parka gittik..böle gölete karşı oturduk,sohbet ettik,çiğdem çitledik..
sonra giderken düşündüm..
koluna girip yürümek,ona heyecanla bişiler anlatmak,onu dinlemek,beraber çiğdem çitlemek,ortak hayallerden bahsetmek..
hayatın en güzel şeyi..
yanımda o olsun herkese herşeye karşı gelebilirim..ama o olsun..desteği olsun..
iyi ki varsın..


Posted by Picasa

6 Yorum:

Blogger matilda dedi ki...

hıh!
çok biliyosun sen:P

2:28 ÖÖ  
Blogger deniz dedi ki...

cekirdek tabiiii..
ama ben şimdilik cigdem diyenlerdenim.gecen gece citlettik,pek bi lezzetli oluo yafss :P

ee ne diyorduk iyiki varlar

2:01 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

hey izmirli misin sen?
ben karşıyakalıyım menun oldum. :]
çiğdem derim, çikin derim, darı derim domat bile derim:D

7:57 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

ya inanmıorm:D web page olarak bi şifrmei yazdım :D eheuh resmen salaım neyse. :]
silersen yorumumu sevinirim eheuh :]]]

7:58 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

aydınlıyım cnm ben.. ama izmir aydın kardeş şehir;
gevrek,domat,darı,çiğdem,çikin.. benim de kullandığım kelimeler:D

10:26 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

şifre gibi bişi görünmüyor yorumunda ama rahatsız edicek bişi varsa silebilirim..

10:28 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa