Salı, Ağustos 15, 2006

iNANANLAR..ELLERiNiZi KALDIRIN!

sınavlarım bitti dün..iyi ya da kötü..kendimi dışarı attım ve dünü kendime ayırdım..önce bir dergi sonra 2 kitap(agatha christie-doğu ekspresinde cinayet,maeve binchy-aşk,bir kere) daha sonrasında da 3 film aldım.. birini az önce izledim. DÜŞLER ÜLKESİ.. hiç büyümeyen çocuklar ve gerçekten çok istediğinde dileklerini gerçekleştirebileceğine inanmanı sağlamaya çalışan insanlar vardı..
sahi,bir şeyi çok istersek gerçek olabilir mi..?
buna inanan var mı merak ediyorum..ben bir şeyi çok istedim ve sonunda gerçek oldu diyebilen var mı?
hiç büyümeyeceğime inanırsam,bu gerçek olabilirmi..gözlerimdeki ışık..parlamaya devam edebilir mi..??

3 Yorum:

Blogger ashkar dedi ki...

hoş geldin, umarım ii sonuçlar alırsın sınavlardan.
istemek konusuna gelince o konuda biraz karamsarım kendi adıma neyi istediysem olmadı ne çok ne az, olmayınca olmuyor ama umarın seninkiler olur.

10:18 ÖS  
Blogger yigitcan calis dedi ki...

Selam.Umarım herşey istediğin şekilde olur.İnsan tabiki her istediğini gerçekleştirebilir.Ama iki tane zorluğu var bunun.Birincisi toplum ne der baskısını üzerinden atmak.İkincisi yapmak istediğin şeyin bir başka kişinin evet demesine bağlı olmaması.Yazıyı bir sözle bitireyim.

Herkes düşlerinin genişliği kadar özgürdür.

9:28 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

benim de içimden inanmak gelmiyor artık..hiçbişeye..

10:40 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa