Çarşamba, Ağustos 23, 2006

bu yıldız benim için kaydı! yalnızca benim için..


sınavların bitmesinin etkisiyle sanırım daha bi güzel geçiyor günlerim.. bgn sabahtan direksiyon dersim vardı..ay çok hoş bişi ya araba kullanmak,vites değiştirirken gazla debriyaj arasındaki anlık olayı bazen tam tutturamıyorum ama daha bunlar ilk dersler elbette pratiklik kazanıcam bu bi refleks olayına dönüşecek diyorum.. sonra öğlen numberım onum geldi bize beraber portakal soslu tavuklu salata yaptık (şuan fotosunu koyamıyorum ama en kısa zamanda gelicek) onu basket maçımızı izlerken mideye indirdikten sonra güzel bir film izledik..BIG FISH..
üzerine düşünülesi bi film..
insanlar dünyaya o kdr farklı gözlüklerle bakıyor ki..hayattan zevk alanlarla almayanları ayıran ince çizgilerden biri bu..herşeye sahip olup gülümseyememek ve elindeki çok küçük şeylerle mutlu olmak..
hergün doğan güneş aynı güneş değil mi?
peki neden benim için farklı görünüyor sizin için farklı?
neden ay bu gece bana gülümsüyor?
neden ben yaşasın kar yağıyor derken,bi başkası lanet olasıca kar diyor..?
(buğulu fotolarım konuyla alaksızz olsa da koyasım geldi..:D)


Posted by Picasa

2 Yorum:

Blogger aslı dedi ki...

portakal soslu tavuklu salata
ilginçmiş =)

12:55 ÖÖ  
Blogger Emir Bey dedi ki...

big fish çook güzel bir film yahu!

3:01 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa