Pazartesi, Temmuz 24, 2006

ben güneşe küstüm..

pazar akşamı saat 22.10, evin içinde sıcaklık 34 derece ve matilda delirmiş.. NEDEN?
salı 400,çarşamba 450 sayfadan sınava giricek, bi de çarşamba günü sınıfta konu anlatacakmış.. sıcaklardan eriyen beyni kulaklarından akmış
, kitap ona bakıomuş o kitaba.. vantilatörle o kadar yakınlaşmışlar ki akraba durumlarına girmişler, bi de her gece balkonda yatıo olmasına rağmen sıcaklar matildayı yerle bir etmiş.. don kişotun yeldeğirmenlerine açtığı savaş gibi mati de sıcaklara savaş açmayı düşünüomuş.. gidip kuzey kutbuna en kocamaaan buzula yalvarcakmış küçük mati.. 'nolur bizim oralara gel' die..
imdaaat........
Posted by Picasa

8 Yorum:

Blogger ashkar dedi ki...

bana derse çalışmamışsında, sıcağı bahane ediyomuşsun gibi geldi :) seni hınzır :) ama yardımcı olacaksa bi vantilatör de ben yollayayım.

9:47 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

ama
ama ben
ya ama ya
çok sıcaaak ben napiim..
ya bu sıcakta ders mi çalışılır yaaa..

ebet çalışmadım :(

7:51 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

pek sevgili aşkar abiiimiiz..vantilatör değil deeeee hani sen bana burs vercektn bak onu da unutmuş değilim hihiihihih hani bi çalışmaya başliim gerisi kolay demiştin hihihi ben onu bi hatırlatiim dedim yaw.. :D

7:54 ÖÖ  
Blogger Sulin dedi ki...

oturup kisin calisaydin akillim o zaman da soguk mu dedin

ogrenci milleti deil mi
hepisi aynilar:))

10:29 ÖÖ  
Blogger Kayhanoviç dedi ki...

bu sıcak havada da sanırım hiç cekilmez:))

ALLAH kolaylık versin

10:50 ÖS  
Blogger ashkar dedi ki...

vantilatörüde burs kapsamına soksak olmaz mı bu sayede ders çalıiıp geçecen ya o dersi o bakımdan :)

12:14 ÖÖ  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

ayy bu sicakta ders calismak .iyyyyy...kolay gelsin gercekten..insallah sinavlar iyi gecer..

12:05 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

sulin >> :PpPp
kayhan >> hoşgelmişin bloguma,sağolasın..
askhar >> gönderdiğin vantilatörü aldım sağol..çok hora geçti walla.. gelicek ayın bursu için hesap numaramı mail atıcam :)
optio >> sağol cnm ya,ikisi ii geçti gibi biri kötü ama..napalım düzelticez inş..

9:22 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa