Salı, Ağustos 01, 2006



Hiç kimseyi sevemem
Sevgi dürüst olmadıkça
Hiç kimseyi öpemem
Kimse içten öpmedikçe

Hiç kimseye gülemem
Kimse bana gülmedikçe
Hiç kimseye vuramam
Kimse bana vurmadıkça

Sebepsiz yere söylediğim
Tüm yalanlar aklımda
Hiç istemeden kırdığım
Tüm insanlar karşımda

Hiç kimseye bakamam
Gözler yalan söyledikçe
Hiç kimseyi aldatmam
Çılgın sözler duymadıkça

Hiç kimseye inanmam
Ruhum kabul etmedikçe

Korkularım saklı şimdi kimse beni sormayınca
Tüm aşklarım solgun şimdi geçmiş beni anmayınca

8 Yorum:

Blogger ashkar dedi ki...

bir duygusallıktır gidiyo hayır olsun inşallah :P

11:43 ÖS  
Blogger deniz dedi ki...

bi sarılayım sana en kocamanından.(bu durumda sen de bana en kocamanından bi kucak accan dimi)aman benimki de soru yani,acmazsan ben açmasını bilirim ha ha hayytt

1:30 ÖÖ  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

ya hakikaten bu ara cok duygusallik var bu blogta..neseli postlar bekliyoss...

3:35 ÖS  
Blogger Unknown dedi ki...

matildacım konunun özüne anlamış gibi oldum ama böylede duygusal olma bak bende üzülmeye başladım şimdi canımcım

7:19 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

hep böyle değilim de..
parmaklarım klavyeye dokununca,hep aynı tür yazılar çıkıyor.. belki de hep umutsuz moddayken yazı yazıyor buluyorum kendimi..
biliyorum;geçicek herşey,hepsi,herkes..

:)

11:17 ÖS  
Blogger evren dedi ki...

sanada herstin gecicek herkesinde gecicek olması sıkıcı , uzucu gelmıyormu. herkes ve hersey gecıcekse bu duygusallık nıye . gecıcekmı yoksa alısıcammı . ne dıyorum ben kendi bunalımımı yazmaya gelmedim tabiş ama hersey bu kadar unutulup gecıcekse nasıl olaylar yasıyoruzki ...
bu da buradakı ilk yorumum daha mutlu neselı seler yazmak isterdim ama gecicek ::::)

10:47 ÖÖ  
Blogger Burcu Karadaş dedi ki...

melankolikte olsa güsel:))

11:07 ÖS  
Blogger blacklebron dedi ki...

harbi ya uçmuş bu kız yavaş fazla duygusallık sağlığa zarar güzelimm dur laaa (:

10:56 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa