Pazartesi, Eylül 04, 2006

SAÇ TELi..


ekşi sözlük okuyordum azönce.. bi yorum çok hoşuma gitti..

insanın üzerinde sevdiceğinin saç telini bulmasi...

ayrı şehirlerde yaşıyorlardır ve bir gün önce ayrılmıştır sevdicekten,birbirlerini bi daha ne zaman göreceklerini allah bilirdir.yol yorgunlugunu bahane edip açmaya cesaret edemez valizini, atar gözüne çarpmayacak bir köşeye.en geçerli çözüm uyuyarak hiç olmazsa bir süre kopmaktır hayattan.uyumak zorlaşır,beraberliklerindeki ufak detaylar aklına geldikçe."yok olmayacak böyle" deyip kalkar yataktan.dışarı çıkıp insanlara karışmak gelir aklına.üstünü başını düzeltir ve o anda boğaza çöken bir ağıttır insanin uzerinde sevdiceginin sac telini bulmasi..

güzel de mi ama..

insanı bir yerlere götürüyor okuyunca..
Posted by Picasa

5 Yorum:

Blogger Tugc dedi ki...

Bence en guzeli sevgilinin kokusunu ustunde bulmak..ben oyle hissederdim hep..Cok seviyorken birini, kokusunu ustumde duyardim..insan kendi kokusunu da daha cok sevmeye basliyor o zaman iste;)

5:33 ÖÖ  
Blogger hayal dedi ki...

baban ameliyat oldu mu olduysa da olmadıysa da Allah yardım etsin kolaylaştırsın inşallah

11:05 ÖS  
Blogger matilda dedi ki...

haklısın tuğçecim o da güzel..
hoşgeldin hayal çok sağol canım,oldu ameliyat,şimdi çok iyi Allah'a şükür:)

1:17 ÖÖ  
Blogger Erkin dedi ki...

Keşke o sevgili hiç gitmese hep yanı başında kalsa! Olacaksa bir kaybolma olsun beraber olsun.

9:38 ÖÖ  
Blogger Can dedi ki...

kaç kez topladım sakladım..

minicikler ama o kadar değeliler ki..

9:36 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa