Perşembe, Mart 05, 2009

vıcık vıcık aşk var bi kaşık almaz mısın :)



mtlda...: evet evliliğe de inanmıyorum
mtlda...: aşka da
mtlda...: saçma geliyo napiim
mtlda...: al bi kere aşık olayım dedim boyumun ölçüsünü aldım oturdum yerime
(ki onun da aşk olduğuna inanmıyorum ya)
mtlda...: saçma işte alla alla
mtlda...: duygusal antin kuntin laflar komik geliyo bana ya napiim :D

......: bence erken pes ediyorsun..aşk iflah olmaz çelişki dedim yaa tam sana göre aslında sen de az biraz garipsin ya çöz çözebilirsen...

mtlda...: yok bana uzak olsun ben almiim
mtlda...: ben öle aşkıım gece dışarı çıkmamı istemiyo çıkamam, aşkım şöle yapma dedi yapamam, aşkım erk arklarınla fazla görüşme dedi ok dedim diyemem
mtlda...: üf o kdr fazla böle tip var ki etrafımda kus geldi
mtlda...: aşkın var olmadan önce karar alma yetin varmıydı diyesim geliyo, yani iyi ki aşkısı çıkmış karşısına yoksa mazallah hiç karar veremicekmiş
mtlda...: biri şöle yap böle yap dicek illa bunlara

mtlda...: huysuz, milletin mutluluğunu kıskanan yaşlı kadınlar gibiyim
mtlda...: ama değil, bu mutluluk sandıkları şey reel değil
mtlda...: bigün anlıcaklar


......: sana sen gibi biri lazım..aşk da zaten kendi kendini sevmektir en başta sen dalgalı bi deniz gibi huysuz olsan da böle mutlusun böle kal..
TEŞHİS: DELİ

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa