Cuma, Haziran 23, 2006




benim beraber güldüğüm,beraber ağladığım,cozuttuğum,çılgınlığın dibine vurduğum,sarhoşlukların en güzellerini beraber yaşadığım,en kötü günüm dediğim zamanlarda hıçkıra hıçkıra yanlarına koştuğum,ameliyattan çıkıp gözümü açınca ilk sorduğum,çukura düştüğüm,bana lirik dans yapmayı öğreten(hihihi!),taktik veren(heheheh!),balkonda sabahlayıp dilek tutma yarışına girdiğim(herkes anlayamas..), bana en güzel elmalı çayı(number10) ve şehriye çorbasını(smilem) yapan, ben tokatlayan(!) ,paylaştığım anlar çoğaldıkça nazar değer diye korktuğum, yıllandıkça şarap misali tatlanan dostluğumuzun bizimle büyümesini çoooook istediğim..arkadaş,dost,kardeş,sırdaş,sevgili(hı..?) olduğum.. yegane insanlar.. SMİLE VE NUMBER10'um.. bana yaşattığınız bu gülümsemelerin yetmediği doğum günü için çok teşekkürler.. SİZİ ÇOK SEVİYRM...
Posted by Picasa

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa