Çarşamba, Temmuz 19, 2006

bunlar da geçicek...



Sevgilisinden ayrılmak üzere olan arkadaşımı teselli etmeli,birazcık umut aşılamalı birazcık da gelişecek kötü bi sona hazırlamalıyım.. peki ben nasıl konuştum..?
Neler hissediyorsun tahmin edebiliyorum canım..boşlukta hissedersin,içinden sadece ağlamak gelir,üzülürsün ve tekrar tekrar eski günleri,olanları düşünürsün,biz bu hale nasıl geldik dersin.. ama bazen bişeylerin bitmesi gerekir,hele ki iki taraf da birbirini fazlaca kırıyorsa.. daha fazla kırmamak ve kırılmamak için.. yani her son,sevginin bitmesiyle olmuyor.. bazen sevsen de bitirmekten başka bi çıkış yolu yok diyorsun.. ve akabinde matilda salya sümük........ böhü böhüü...
Allahtan msnde konuşuyorduk benim halimi görmedi,yoksa o beni teselli etmek zorunda kalıcaktı..

"...
Ayrılmak zor değil
Seni unutmak zor
Akşam oldu yine
Hayalin her yerde
Rahat yok bana
Anılar ardımda oldukça
Anladın mı ne yaptın bana
..."

Posted by Picasa

4 Yorum:

Blogger Ozias dedi ki...

Çok zordur çok,
unuttum sanırsın, uzunca zaman geçer bir anda yine aklına dank eder...

5:47 ÖS  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

umarim yepyeni bi isikla karsilasirsin biran önce :) civi civiyi söker derler ..ne kadar dogru bilemem ama insallah seni üzmeyecek birisiyle karsilasirsin ...

12:21 ÖÖ  
Blogger matilda dedi ki...

ozias >> "yine aklına dank eder" haklısın..

optio >> "umarim yepyeni bi isikla karsilasirsin biran önce :) "
çok güzel bişiy dilemişsin benim için,inşallah dediğin gibi olur:)

7:30 ÖÖ  
Blogger ---OPTiO--- dedi ki...

insallah olur

1:06 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa