Cuma, Eylül 08, 2006

gün gelir..

saat gecenin (sabahın?) beşi..uzanmışım uyku yok..açık pencerede perde dans ediyor ben yıldızlara bakıyorum bir yandan..radyoda bir şarkı başlıyor..

Severek ayrılanlar bilirler ayrılığı
Severek ayrılanlar yaşarlar pişmanlığı
Çok uzak şehirlerde aynı çarpan iki yürek
Çok uzak bir şehirde beklendiğini bilerek
Gün gelir, için yanar. Elin gider mektuplara
Gün gelir, beni ararsın. Gözün dalar uzaklara.
Yaz gelir, sıcak olur akşam sahil yollarında
Her adımda beni anarsın. Gözün dalar ufuklara
Rüzgar, aşkımı kucağına alsa, dağları tepeleri aşsa, saçlarına ulaşsa.

5 Yorum:

Blogger ashkar dedi ki...

sevgi varmı ki severek ayrılan olsun :(

9:02 ÖS  
Blogger vintage biscuit dedi ki...

uykusuz her geceeeeeeeeeee

11:24 ÖS  
Blogger Burcu Karadaş dedi ki...

sanki bi an beni anlatıo..benim şarkım olsun:))

4:02 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok severim bu şarkıyı.. am severek ayrılanlar var mı şüpheliyim.. bana gerçekten sevmiş olsalar ayrılmazlardı gibi geliyor.. henüz aksi bir ispatıyla da karşılaşmadım..

1:41 ÖS  
Blogger eRc_manu dedi ki...

severek ayrıLınabiLio kardeşim emin oL...
bazen öLe bi an geLioki sevgide aşkda hiç bi faYda wermio...
işTe o zaman bi çıkmaza girioSun...
we tek çıkış yoLu war oda ayrıLık
we SEVEREK AYRILIYOSUN_!!!

10:35 ÖÖ  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa